Środa, 22 maja 2019 Kategoria <100

Kurierka Vol. 132 - pół etatu

Szukając pracy trafiałem na ogłoszenia kurierskie. Ale jako że przecież nie da się jeździć szybko i dużo, to wszelkie ogłoszenia były tylko na pół etatu.
Jak policzyłem pi razy oko ile pracuje.... szkoda gadać... ;) 2,5 etatu :D Czasem sobie myślę żeby trochę odpuścić, ale potem przypominam sobie, że chcą mi płacić za to żebym rowerem jeździł i jakoś głupio tak nie jeździć :D Najfajniejsza praca jaką miałem :) Ale jednak praca i czasem się nie chce :p
Co do szybkości: średnie są żenujące, bo zbierają wszystkie postoje których jest dużo. A jak przyjdzie co do czego to się ze skuterami ścigam, a i elektrykom których tu jest pełno nie popuszczam, a niektóre do 50km/h cisną :D Dziś np musiałem na 2 pasmówce już na trzecim od prawej pasie jechać żeby elektryka ominąć ;)
Ostatnio kolega z pracy pytał ile mi zajmie żeby gdzieś tam dojechać, bo jemu skuterem 10min. Rzut oka na mapę - hmm, siedem? Na miejscu się okazało że 5.
W obu pracach poklepują po plecach i chwalą za szybkość ;)