Czerwiec, 2012

ldz - łęczyca

Piątek, 8 czerwca 2012 Kategoria >100

lowicz-ldz + alleycat w Łodzi

Drugi dzień jazdy dla M. na nowym rowerze objawiał się wiadomymi bólami :p Mnie z kolei dopadł prawdopodobnie ten sam wirus, który uziemił w łóżku M. na dwa dni kilka dni wcześniej. Co jakiś czas ratowałem się zrobioną na szybko pieprzówką, ale i tak było ze mną bardzo kiepsko... tak czy inaczej do Łodzi dojechaliśmy, mając około 90km na liczniku. Później mecz Polska - Grecja u Aarda (z Warszawy do Łodzi na mecz pojechaliśmy ;D). Na meczu trochę wypiliśmy...

A później alley :) Po Łodzi, której znajomość jak dla mnie kończy się i zaczyna na ul. Piotrkowskiej :)

Zbieramy się przy Manufakturze. Tłumy ludzi z racji na strefę kibica... Dostajemy manifesty (nic mi nie mówi żaden z rozpisanych punktów) i jazda. Po przejściu dla pieszych między ludźmi i policjantami, i jest 3 pasmówka. Jestem pierwszy. wtf? Czekam chwilę na Daniela.
Po chwili wyskakują 4 osoby przede mną (ominęli tłoczne przejście). doganiamy je z Danielem, jeden gość przed nami. Cisnę za nim, i we dwóch jedziemy jako pierwsi.

Mijamy pierwszy punkt, doganiają nas dwie osoby. Kolega skręca, i jedziemy kawałek 3 pasmówką pod prąd... Później skręt na wjazd na tą 3 pasmówkę (też pod prąd). Są emocje :)

Zaliczamy dalej kolejne punkty, tracąc na nie sporo czasu, bo trudne zadania na manifeście były. Przejeżdżamy m.in. przez Manufakturę raz jeszcze.

Gubię niestety tylną lampkę, ale mam przednią więc tragedii nie ma. Gorzej z Danielem. Zgubił licznik... jak wiadomo, jazda bez licznika sensu nie ma, ale Daniel przemógł się i jechał dalej :)

Urywamy się we dwóch od reszty (razem z gościem na MTB - nieźle cisnął). Na punktach nas dogania kilka osób, później znów uciekamy.

Na drogach (z racji meczu) pełno policji, a my wciskamy się gdzie popadnie. Momentami to oczy trzeba było zamykać bo aż strach było patrzeć czy coś nie wyjeżdża ;)

Na koniec wyścig do charakterystycznego placu. Cały czas na wprost ulicą Piotrkowską. Jedziemy we trzech: ja, Daniel na OK i gość na MTB.
Daniel skręca, żeby jechać drogą z lepszą nawierzchnią, a ja się ścigam moją szosą z MTB na bruku na Piotrkowskiej. Wyprzedzamy się ze dwa razy, ale w końcu niestety nie daję rady i zostaje z tyłu :p

Na metę wpadam 10 sekund później, na której czeka już 4 gości, którzy prawdopodobnie przeczytali cały manifest, i pojechali po punktach nie wg kolejności na manifeście, a wg ich kolejności na mapie :) Daniel dojeżdża jakąś minutę - dwie po mnie.

Tak czy inaczej, zajmuje 6 miejsce :) Było super! Sporo dłużej (łącznie jakieś 30km) niż na 1. alleyu na którym byłem w Warszawie, i sporo ciekawiej :)

Czwartek, 7 czerwca 2012 Kategoria >100

Wwa-łowicz

Środa, 6 czerwca 2012 Kategoria Po mieście

miasto

Niedziela, 3 czerwca 2012 Kategoria Po mieście

miasto + 15km na rolkach :P

wpisane oczywiscie tylko kilometry z roweru [;
Piątek, 1 czerwca 2012 Kategoria Po mieście

miasto + Konspirace Alleycat

Na Alleya (wyścig uliczny) wybierałem się od dobrych 2-3 lat. Nie raz już dowiadywałem się, że Alley był np dzień wcześniej, albo terminy mi nie pasowały...
Ba! Raz nawet pojechałem (w Krakowie) na Alleya, ale okazało się, że był dzień wcześniej...

Tym razem wyjechałem z domu prawie godzinę wcześniej :P Szczęśliwie po drodze widzę rowerzystę ze szprychówkami, więc pojechałem za nim kawałek by dotrzeć jakieś 20min przed czasem na miejsce :)

Zbierała się coraz większa ekipa, większość na OK, bodajże 1h 20min po czasie zbiórki, całkowicie zziębnięci ruszyliśmy do przodu (cała trasa ~10km).

Ustawieni za krawężnikiem, po haśle start podbiegliśmy kilka metrów do przodu, i wsiedliśmy na rowery. Z grupki 33 osób, po pierwszym zakręcie byłem ~siódmy, a że na początku był podjazd, to na jego szczycie byłem już czwarty (wiozłem się, nie było sensu dalej wyprzedzać bo trasy nie znałem :P).

Przed punktem pojechałem za złą osobą, i objechaliśmy punkt naokoło. Za punktem mocno nadrobiłem i znowu byłem trzeci, ale punkt zgubiłem, więc musiałem zawracać i znowu gonić...

Punkt zaliczyłem, wyprzedziłem kilka osób, ale ufny w swoją pamięć olałem wskazówki towarzysza którym jechałem. Skończyło się na przełażeniu przez żywopłot i skakaniu z ~2 metrowego muru razem z rowerem, a później stromym zjeździe po bruku, więc same straty...

Po sprawdzeniu mapki, dopytaniu o drogę, trafiam na kolejny punkt, i lecę dalej. Doganiam kolejną osobę która mnie w międzyczasie wyprzedziła, i lecę pod górę Oboźną.

Meta oczywiście też nie wiem gdzie jest, więc zamiast skręcić do knajpy, to jadę prosto na rondo de Gaulle'a... zawracam, kątem oka zauważam rowerzystów, więc wreszcie trafiam na metę.

Dojeżdżam w końcu jako dziesiąty :p
Bardzo z siebie zadowolony, że wreszcie udało mi się w wyścigu wziąć udział, i z dużymi nadziejami na kolejny wyścig, na którym już będę grzecznie siedział na kole komuś kto zna topografię miasta :)

No i porównując mój rower z lemondką, bagażnikiem z wylajtowanymi OK innych, to też źle nie było [; Z tego co pamiętam, to po raz kolejny, byłem jedynym w towarzystwie bez nosków, spdów czy innych zatrzasków :)

Prędkość na długich prostych oscylowała w granicach 40km/h, maksymalnie 48km/h :)