Poniedziałek, 28 stycznia 2019 Kategoria <100

Kurierka Vol. 39 - A imię jego sto i cztery

Ostatnimi laty zacząłem jeździć spokojnie. Stałem na czerwonych światłach, nie wciskałem się gdzie nie trzeba. Teraz, żeby w pracy się jakoś wyrabiać, trzeba było wrócić do starych nawyków.
Wziąłem się za liczenie.
Tylko dziś 104 razy przejechałem na czerwonym :P
Zmiany świateł tu są długie, ale nawet gdybym te 30 sekund czekał na każdym, to bym godzinę dłużej to samo jechał...
Żeby nie było że się wciskam czy pierwszeństwo wymuszam. Nikt przeze mnie nie musiał hamować, żaden pieszy nie musiał zwalniać czy przyspieszać kroku. Wszystko płynnie i z wyczuciem ;)
Ile razy pod prąd, przez środek skrzyżowania jakimś dziwnym slalomem na skuśkę, czy między tramwajami to tego już szkoda wymieniać. Dużo ;) Są nowe klocki hamulcowe, można szaleć :P
Pół dnia popadywał sobie śnieg, ale asfalt suchy. Sił za to totalny brak, wczorajszy obfity w kilometry i opady dzień mnie wymęczył. Dopiero wieczorem jak mnie kawką poczęstowali to jakoś odżyłem trochę.