Sobota, 27 lutego 2016 Kategoria <100

Oddam Garmina - Zalew Wióry

Kręcenie po okolicy zalewu Wióry. Ładny ten zalew i duży :P Niby kilka razy go widziałem, ale jakoś nigdy do mnie to nie dotarło.

Od dobrych kilku lat cały czas jeżdżę z GPSem na kierownicy. Tymczasem odkrywam, że fajnie się bez niego jeździ :P Bez ciągłego wpatrywania w ślad, zastanawiania się czy się 'dobrze jedzie'.... znacznie lepiej widzi się okolicę rzeczywiście ją oglądając, niż przyglądając się ustrojstwu zamontowanemu na kierownicy. Coś mi chyba umknęło...
Tak czy inaczej, GPSa nie oddam :P Są momenty, gdy bardzo się przydaje ;)

W Czażowie jak na szosową wycieczkę przystało ~800m po szutrze.
W Dołach Biskupich fajne odbicie w lewo od rzeki. Krótka ścianka 11%. Liczyłem że znajdę jakieś przebicie asfaltowe na DK42, ale niestety brak. Kawałek wcześniej, przy rzece ruiny (dosłownie) starego młyna. W środku wala się jeszcze wyposażenie.

W Kałkowie bateria w GPSie padła, może to i dobrze, bo nie widać jak się tam pogubiłem :P Coś się zamyśliłem, i mimo świetnego punktu odniesienia w postaci Golgoty przy kościele, zrobiłem ładne kółko.
Zjazd z Kałkowa w stronę Pawłowa jak zwykle wspaniały. Nie raz go już podjeżdżałem, i chyba raptem 2 raz zjeżdżałem. Krótki, ale jest cudny. 75km/h padło, a myślę, że i do 80 by się dociągnęło jakby się lepiej rozpędzić na początku.
Powrót spokojny wolny - plecy coś pobolewały z zasiedzenia się, więc najkrótszą drogą do domu.