Środa, 21 maja 2014 Kategoria <100, Po mieście

SPDy - boli :/

Jeżdżąc na jednodniówki, od dawna nie miałem żadnych bóli kolan. Ostatnio założyłem (można powiedzieć, że pierwszy raz) SPDy. Na wczorajszej wycieczce nic nie bolało, jechało się dobrze. Wróciłem do domu, porozciągałem się, 2h później zaczęło mocno boleć kolano...

Co ciekawe, jak się ruszam - chodzę, jeżdżę - to jest lepiej, nie boli prawie w ogóle. Jak siedzę - z czasem boli mocniej :-\\\\

Boli tylko prawe kolano, z prawej strony, na dole. Wypinam w 80% lewą nogę. Smaruję, rozciągam, boli nadal. Prawe, z którym zwykle problemów nie miałem. Zwykle to lewe wysiadało.

Staram się jeździć z w miarę wysoką kadencją, kolana zakrywam jeśli temperatura jest poniżej ~25 stopni...

Zgaduję, że problem przez złe ustawienie spdów. Mam nadzieję, że przejdzie. Z ustawieniem kombinuje co każdy wyjazd (wcześniej nic nie bolało, ale było dziwnie i niewygodnie) i czuję, że jestem coraz bliższy pozycji nogi jaką miałem na platformach.

Możliwe, że coś krzywo siedziałem po prostu, bo pojeździłem 2 dni później intensywnie na IC (z poprawionym blokiem), i nic nie bolało ;) Jestem dobrej myśli.
- 06:05 sobota, 24 maja 2014 | linkuj
Ja się do SPDów przymierzałam kilka lat. Też miałam problemy z kolanami. Do pracy mogłam jechać normalnie, ale wystarczyła trochę dłuższa trasa (około 80 km) i bolały kolana. Bloki były przestawiane metodą na chybił trafił, ale ostatecznie się udało :). Skoro boli Cię tylko prawe kolano, to albo jest to faktycznie kwestia ustawienia bloka albo masz tę nogę po prostu słabszą i bardziej podatną na kontuzje. U mnie np. prawa jest słabsza. Powodzenia i bezkontuzyjnej jazdy!
Kot
- 10:46 czwartek, 22 maja 2014 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oprze