Sobota, 8 lutego 2014 Kategoria >100

Krk - Zawiercie - Katowice

Powolutku, a poza tym, to i tak totalnie bez formy. Pierwszy kryzys na 20km ;) Dopiero ostatnie ~40km się przyzwoicie jechało.

Podjazdów sporo, z rana zacisznie, później pod wiatr, trochę po błotnistej leśnej drodze... Fajnie było. Od sierpnia tylko raz próbowałem rowerem za miasto wyjechać i skończyło się to wypadkiem, więc miło, że tym razem obyło się bez takich przygód ;)

Choć wracając następnego dnia, pędziłem na autobus z Katowic, co skończyło się piękną glebą na rondzie :P Zdarty łokieć i biodro... ;)

Tak czy inaczej, na wszelkie wypady poza miasto zamierzam z grubsza zawsze jeździć w kasku, więc wypadki mi nie groźne :P Strach powypadkowy nadal jest. Ciągle się boję, że mi z bocznej ktoś wyjedzie... :/

Zaliczone gminy: zawiercie, łazy, poręba, siewierz, mierzęcice, psary, wojkowice, bobrowniki, ożarowice
Aktualnie 896 zaliczonych ;)

• Sprzęt Wyprawowy

Heh, żarciki :p Ale też liczę na to, że będzie lepiej ;) Szczególnie, że po przerwie w jeżdżeniu na Garym, zauważyłem, że jest na mnie wybitnie za długi. 64cm górnej rury to jednak dużo, szczególnie biorąc pod uwagę, że w nowej szosie mam 56 ;) muszę zmienić ramę :/
- 19:21 poniedziałek, 10 lutego 2014 | linkuj
Wilku, poniższe pisałem będąc tego świadom.
- 07:30 poniedziałek, 10 lutego 2014 | linkuj
Hipek - jakbyś jeździł ultramaratony to byś wiedział, że szczyt formy to się osiąga koło sześćdziesiątki, wystarczy spojrzeć na metryki zwycięzców i rekordzistów BBTour, Waxmund przy nich to jeszcze junior ;))
wilk
- 23:01 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj
Dobrze jeeeest ;) jak ta tę porę to dobry zwiastun formy ;)
WuJekG
- 22:20 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj
Wilku, ale Ty już po prostu się starzejesz, co począć.
Wax jest jeszcze na fali wznoszącej.
- 22:04 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj
Żeby każdy miał taką formę to by dobrze było, 170km na górskim rowerze z taką ilością przewyższeń i taką średnią to wcale nie jest zły wynik, ja to tyle normalnie jeżdżę
wilk
- 21:42 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj
Hehe, spoko. Do Katowic, to ja właśnie na imprezę jechałem, Więc ze spaniem nie było problemów :p Następnym razem się odezwę ;)
- 21:17 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj
Czemu nie pisałeś, że będziesz Katowice zaliczał? Miałbyś nocleg, jedzenie i pewnie coś wypilibyśmy do tego jedzenia... a tak DUPA. Nieładnie :P Sorry, wcześniej nie byłem zalogowany.
aaadam
- 19:14 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj
Oby ;) Pod koniec się dobrze jechało, więc jestem dobrej myśli :P
- 14:40 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj
Spokojnie, spokojnie, forma wróci.
- 12:39 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa agien