Sobota, 6 października 2012 Kategoria <100

Gorki - prawie się udało

Z Tomkiem się trochę pokręciliśmy po okolicy. Na spokojnie po wczorajszym imprezowaniu :p
Po 40km było 950m przewyższenia... niewiele brakło, żeby wpadło 1000 :) Ale da się zrobić. Mieliśmy w końcu kilka kilometrów po płaskim, które trzeba wyeliminować... :p Profil wysokościowy trzeba przyznać, że wygląda coraz ciekawiej [;

Śr. wznios: 5%
Max: 14% - na Orszańskiej przed Kosocicami (niecałe 5km od domu mam taką górkę :P), przy wyciągu przed Podstolicami i jeśli mnie pamięć nie myli przed Świątnikami (świetny asfalt!)

Od Świątnik do Ochojna nie ma asfaltu, jest kilka kilometrów szutrowej drogi z nachyleniem koło 10%

Po dziadowym zjeździe z Ochojna lipa bo kilka kilometrów po płaskim.

Końcówka też do niczego, bo cały czas płasko/w dół, ale całkiem niezły asfalt za to.

Od Golkowic na wschód też brakuje kilku kilometrów asfaltu, reszta ok.

Btw, wczoraj bym znowu marnie skończył. Jakiś chłop widząc że jadę tuż za nim zahamował z piskiem opon (w oczywistym celu - żebym w niego wpadł i się wydupcył) - szczęśliwie miałem mocniejsze hamulce ;)