Środa, 24 listopada 2010 Kategoria Po mieście

Po miescie + gleba, + otarcie o busa, + pewna smierc z seicento

odbija mi coraz bardziej na tym rowerze.... jeszcze zamyślony ciągle.... kiedyś się to źle skończy:

pociskam ostro bo mi się spieszy, łańcuch rowerowy w ręce... wpadł mi między szprychy/widelec w przednim kole. Piękne OTB. W ogóle nie wiedziałem co się stało do końca. Poleciałem na ręce, i zrobiłem niby gwiazdę, niby salto, i wylądowałem na rękach.
Stojące obok babki najpierw oooo(jak leciałem na morde) a później łoooo (jak wylądowałem na nogach :P).

jakieś 15 minut później lecę z wiatrem dwupasmówką jak szalony. Wyprzedzam samochody środkiem, a tu nagle się zbliżają do siebie....
z lewej osobówka, z prawej bus. Osobówka by mnie zabiła, więc oparłem się o busa i przejechałem tak kilka sekund (przy 40km/h :P) wtulony w niego, uciekając od lusterka osobówki [;

2h później znowu się spieszę. Pędzę, pędzę, głowa w dół.... nagle wyrasta przede mną seicento :D w ostatnim momencie odbiłem i tylko nogą walnąłem w zderzak :p