Środa, 23 września 2009

Pierwsza jesienna wycieczka :)

rowerem do domu.... mialem jechac tradycyjna trasa przez kazimierze, busko, łagów.... ale zaryzykowalem jazde E7 :] bylo calkiem przyzwoicie... prawie caly czas duze pobocze, tylko ruch spory....

Kraków - Słomniki - Jędrzejów - Suchedniów - Wąchock - Starachowice :)

gdyby nie wiatr, 12kg bagażu i kolano które wysiadło na 150km może by była upragniona średnia 30km/h :p
  • Sprzęt Wyprawowy

uu wredna osa ;) Pogoda fajna na długie trasy. Też mi się ostatnio zdarzyło 170, "i się wcale nie chwalę" ;) tylko Twoje średnie wyższe od moich :P slawek - 21:57 środa, 23 września 2009 | linkuj
no przyznam ze sporawo tych gorek byly.... ale szczesliwie to byl poczatek trasy i jeszcze mi sie dobrze jechalo....
pozniej ugryzla mnie osa w udo (na zjezdzie, przy 60km/h....), jeszcze kolano wysiadlo.... i juz ledwo jechalem koncowke :p

- 20:54 środa, 23 września 2009 | linkuj
Ładna trasa, ja krakowską szosą na tym kawałku bardzo lubię jeździć, odcinek Jędrzejów - Kraków jest bardzo fajny i całkiem wymagający, górki sa tam cały czas
wilk
- 20:06 środa, 23 września 2009 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kjakw