Wtorek, 15 stycznia 2019 Kategoria <100

Kurierka Vol. 29 - na bogato. Samochody.

Samochody. Jest tu na czym oko zawiesić. Ja się jakoś nie interesuje zbytnio, ale marki rozróżniam ;) Porsche'aków to tu tyle co u nas passatów. Popularny bardzo też bentley.
Nie ma dnia żebym kilku Maserati nie widział, ale zdarzają się perełki typu suv Rolls royce, czy suv Lamborghini...
Regularnie jakieś nowe Ferrari, Corvette. Czasem Lotus, Koenigsegg czy Mclaren. Czasem jakieś sportowe cudo którego w ogóle marki nie znam...
Zwykle w przelocie, więc nie ma czasu fotki cyknąć, ale może kiedyś zajrzę do salonu przymierzyć się do Lotusa ;)

No jasne, nie ma to jak dobra kolara :P
- 12:50 środa, 23 stycznia 2019 | linkuj
Ano, u nas można zobaczyć, albo spotkać, i to z rzadka te najnowsze... Tu się po prostu widzi, co chwilę.
SUVy Bentleya tutaj regularnie...

Ale ja tam i tak rower wolę ;)
- 07:49 wtorek, 22 stycznia 2019 | linkuj
To Ferrari, które sfotografowałeś to w "dużych" ilościach można zobaczyć tylko w Monako albo w Dubaju, przypominam, że jest ich 499 na świecie.

W Polsce nie jest wielkim problemem zobaczyć Ferrari (oczywiście nie to, które ująłeś). Lamborghini są rzadkie ale Maybacha w Poznaniu widziałem i nawet conajmniej jedno Bugatti Veyron jest w PL :P

Nie ma co porównywać PL do CH ale też nie jest tu tak źle. Najbardziej mnie jednak chyba rozjebał McLaren P1 w Poznaniu....... no i... Rolls-Royce w kabriolecie no i jeśli lubisz SUV-y... Bentley Bentayga :P
- 17:52 poniedziałek, 21 stycznia 2019 | linkuj
Księgowy, jest jak pisze Yurek ;)
- 21:04 sobota, 19 stycznia 2019 | linkuj
Zajął częściowo pas dla rowerów. Gość - 17:01 sobota, 19 stycznia 2019 | linkuj
Adam, wystarczy popatrzeć na ślady i tytuły wpisów c''nie? :)
yurek55
- 21:36 piątek, 18 stycznia 2019 | linkuj
Pracujesz jako kurier?
Ksiegowy
- 18:34 piątek, 18 stycznia 2019 | linkuj
Bus, dzięki za info :)
A to (takie, wątpię że to samo...) ferrari to już kilka razy tu widziałem ;)
Perełka jak perełka. W Polsce nowe Lambo spotkać to graniczy z cudem...
O Maybachu jeszcze zapomniałem. Na pęczki. Max 3 na raz widziałem zaparkowane na 200m ulicy...
- 22:06 środa, 16 stycznia 2019 | linkuj
To LaFerrari. Obecnie najbardziej sportowy model marki Ferrari. Ma 6,3 litra V12 o mocy 800 KM + 163 KM z elektryka a więc mamy 963 KM. Zrobiłeś zdjęcie jednemu z 499 egzemplarzy na świecie. To kosztuje 1 300 000 €. Do 100 km/h w 2,7 s a pruje ponad 350 km/h.

PS. Żaden suv nie jest perełką. Bentley i Lambo należą do Audi a on do... producenta passatów. Twórcy Bentley''a i Lambo przewracają się w grobach.
- 20:21 środa, 16 stycznia 2019 | linkuj
Jest na co popatrzeć!
yurek55
- 21:31 wtorek, 15 stycznia 2019 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losis