Piątek, 27 lutego 2015 | Uczestnicy Kategoria >100

Gminy z Marianem

Na rozgrzewkę sprawdziliśmy górkę o której już nie raz słyszałem. Ul. Kopernika w Wieliczce. Na długich odcinkach trzyma 11-12%, na wewnętrznych zakrętów nawet 21-23% złapało :P Niestety kawałek bez asfaltu bo sporych kamieniach, które dodatkowo po zimie były zapiaszczone i bardzo przez to śliskie. Można się zmęczyć na tym ~2km podjeździe, choć na szosę się zbytnio nie nadaje...

Dalej bardzo ładną i spokojną drogą jedziemy równolegle do starej 4'ki aż do Bochni gdzie robimy postój na rynku. Siedząc tam zaskakuje nas nieźle dzwoniący w budce telefon, który podnosi (wielka słuchawka, kabel) jeden ze stojących na postoju taksówkarzy. Klimacik ;)

Im dalej jedziemy, tym bardziej płasko i nudno, ale ruch mały więc coś tam sobie można pogadać ;)

W końcu przekraczamy most na Wiśle, przy którym mieliśmy postój z Baranem w trakcie naszego pontonowego spływu. Stan wody wysoki, nie było widać nawet 'naszej' plaży :P
Marian za mostem zalicza swoją 500 gminę. Szalony ;)

Do Krk wjeżdżamy najgorszą możliwą drogą, tj Igołomską, która po zimie jest dodatkowo cała zakurzona. Koszmar.

Wieczorem jeszcze na masę krytyczną się wybraliśmy. Super było!