Wtorek, 16 września 2014 | Uczestnicy Kategoria >100, >200

Na obiad do Teściowej

Startujemy późno bo dopiero koło 9.
Początek bardzo ciężki... po 20-30km czułem że nie dam rady przejechać całego dystansu. Później szczęśliwie się rozkręciłem, a za to Adam opadł trochę z sił więc się wyrównało :P

Większość trasy 'do' jedziemy spokojnymi drogami, mijając po drodze nowo wybudowaną zaporę (jeszcze nie zalaną) w Świnnej.

Wycieczka bez pośpiechu, bo na obiad mieliśmy być dopiero na 15 co udało nam się prawie idealnie, bo byliśmy 14:50 ;)
Po drodze sporo górek, kilka ścianek po 10-13%.

Obiad pyszny (dziękujemy!) - dużo makaronu, pierogi, szarlotka... ;) Jak już się mieliśmy zbierać to zaczęło padać, więc posiedzieliśmy dłużej. Zeszło nam w Szczyrku ponad 2,5 ;) Ciężko nam się było zebrać w ten deszcz, szczególnie że świetnie nas ugoszczono, ale trzeba było jednak do domu jakoś wrócić.

W trakcie powrotu około 50km w deszczu. Jakieś 40km przed Krakowem coś mi się osłabło, ale po przyjęciu kanapki i coca-coli (dziękuje ponownie!) rozkręciłem się i cisnąłem jak nowy, gubiąc po drodze kilka razy Adama, choć i tak bardzo mało sobie na trasie siedzieliśmy na kole.

Trasa:

(GPS coś wariował więc sporo krótszy ślad wyszedł)