Czwartek, 31 lipca 2014 Kategoria <100, >30km/h

Jest moc!

Jest moc! Może nie specjalnie w tym wpisie bo wycieczka strasznie krótka... Ale jak tak sięgnę pamięcią, to jeszcze 2-3 lata temu, jak miałem średnią prędkość z wypadu powyżej 30km/h to byłem dumny. Teraz taka średnia to już w miarę norma o ile się nie lenię ;)

Oby tak dalej ;)

Krótka wycieczka po okolicy na rozruszanie. Nawet jeden KOM wpadł przypadkiem :P Trzeba by się kiedyś przyjrzeć gdzie się te segmenty zaczynają i porządnie się za nie wziąć. Z tego co widzę, to w okolicach Starachowic nie ma ich w ogóle zbyt dużo...
Upał, pot lał się ze mnie od początku do końca. Przyjechałem z całą przemoczoną koszulką ;) Lubię to!

Climb: 3/9%

• Sprzęt Szosa

Heh, to jak nie będzie koma z segmentu, to żadna zabawa :P A pokaże się chociaż że byłem najszybszy?

Wilku, 1000 rządzi się swoimi prawami ;)

Aard, tu to w ogóle jestem zadowolony, bo nie spinałem się nawet wybitnie :P A bywały ciekawsze szybsze wycieczki, patrz inne z kategorii >30km/h
- 21:16 sobota, 2 sierpnia 2014 | linkuj
W pierwszej chwili pomyślałem, że "żaden cymes", ale potem zobaczyłem, ile podjazdów było. Szacun :)
aard
- 07:01 sobota, 2 sierpnia 2014 | linkuj
Oj coś z tymi moimi wąsami może być krucho ;))
wilk
- 20:51 piątek, 1 sierpnia 2014 | linkuj
(łeee, ale segmenty z górki to nie zabawa... chyba że mają dużo ślepych zakrętów ;) ) Alek - 15:01 czwartek, 31 lipca 2014 | linkuj
Sam mozesz tworzyc "te segmenty" ;-) Tyle że na stworzonym przez siebie nie będziesz figurował jako KOM - nawet jeśli bedziesz najszybszy. Alek - 14:59 czwartek, 31 lipca 2014 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa owyod