Niedziela, 29 czerwca 2014

V Śląski Maraton Rowerowy 24h - 1 miejsce! :)

Po raz trzeci wziąłem udział w 24h Śląski Maraton Rowerowym, zajmując pierwsze miejsce na dystansie 450km 8-)

Zapraszam do relacji:

• Sprzęt Szosa

Gustav, starsi zawodnicy jedzą jeszcze mniej :P Na II Śląskim Maratonie zadziwiło mnie, jak po iluś tam kilometrach niektórzy proszą jedynie o kubek coli, a ja w tym czasie wypychałem kieszenie batonami i bułkami ;)

Eranis, możliwe że wyjdzie tak samo jak z Radlinem... że niby nie, a jednak tak :P

Obserwator, rozbieżności zależą od używanego sprzętu. Mój licznik mierzy przewyższenia na podstawie różnicy ciśnień, i przy dużym wietrze jak w tym przypadku, często wariuje, czego efektem jest mój wynik. Mój GPS z kolei mierzy po mapach i zaniża. Trzeba uśredniać.
Wilka sprzęt mierzy po ciśnieniu i jest w gumowej osłonie, dzięki czemu nie wariuje na wietrze. To chyba najbliższy prawdzie wynik.
- 20:31 środa, 2 lipca 2014 | linkuj
Gratuluję wyniku,super średnia.
To kilka danych na które wpadłem i w miarę możliwości proszę o komentarz.
2943-2750-3300-2600-3502-3210(wilk) no i Twoje 3596
Gdyby się tu wszyscy uczestnicy maratonu ujawnili był by niezły bigos.
Są tacy co przewyższeń nie wpisywali to może i dobrze.
Zastanawiam się czy organizator podał dokładne dane przewyższenia na 470 trasie czy to wolna amerykanka.
Uważam że jak się nie ma dokładnego licznika to te cyferki są nic nie warte.
obserwator - 19:52 środa, 2 lipca 2014 | linkuj
jesteś Gość! tylko nie umiem pojąć, jak można tak mało jeść, jadąc po 1. miejsce... :>
gustav
- 16:13 środa, 2 lipca 2014 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nosza