Sobota, 5 kwietnia 2014 Kategoria <100, Górki

Szczyrkowskie podjazdy

Po takich górach to można jeździć... To nie to samo co 20 krótkich ścianek ;)

Pościgałem się na ostatnim podjeździe z dobrej klasy rowerem elektrycznym. Bez szans... Choć pod koniec szczęśliwie bateria padła, i na szczyt wjechałem jednak pierwszy :P

A fajny taki rowerek. Sam nie jedzie, jedynie pomaga w kręceniu, cichutko chodzi (odgłos podobny do jazdy na terenowych oponach).

• Sprzęt MBK Mirage - drugie życie

Daniel, racja ;)

Offensivetomato, ja całą wycieczkę jechałem z hmmm znajomym, który żeby wyrównać różnice kondycyjne jechał na elektryku ;)
- 10:38 wtorek, 8 kwietnia 2014 | linkuj
I ja miałem okazję ostatnio spotkać podobny sprzęt na drodze. Jechałem tydzień temu drogą do Tarczyna i przede mną pojawiła się jakaś starsza kobieta na rowerze. No więc włączył mi się instynkt i postanowiłem wyprzedzić. Jadę 30 – 35 i za cholerę nie mogę dogonić. Jak ją w końcu dogoniłem to zobaczyłem skąd ta prędkość. Długo nie myśląc siadłem starszej kobiecie na kole i powiozłem się dobre 5 km !
offensivetomato
- 19:02 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj
Szczyrkowsko - wiślańskie podjazdy
daniel3ttt
- 17:22 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa przep