Sobota, 1 marca 2014 Kategoria <100

Zalipie - Małopolskie zaliczone!

Dzień poprzedni

Dość zimno w nocy, mimo śpiwora do teoretycznie -3 (B. zmarzła w śpiworze do -20 komfort, ale to już inna historia...). Wzięliśmy jakieś strasznie dziadowe karimaty, i ciągnęło od ziemi trochę :/

W okolicach Żabna mijamy (bardzo) stary cmentarz żydowski:

A kawałek dalej kusi nas kąpiel w zalewie ;)

Po ~15km dojeżdżamy do Zalipia w którym spędzamy dobre kilka godzin oglądając wszystkie domki, dom Felicji Curyłowej, która to zapoczątkowała malowanie domów, oraz 'szopkę' z różnymi starociami których się kiedyś używało ;)

Potem nakręcamy trochę kilometrów, z postojem na herbatę kawałek za Sutkowem ;) Zaliczam przy okazji ostatnie gminy w Małopolskim, które jest 1. w pełni zaliczonym województwem ;) Docieramy do lasu w którym spotykamy kilka saren, i w końcu się rozbijamy na jakiejś trawce ;)

Posiedzieliśmy ze 2h przy ognisku i spać ;)

Dzień kolejny

Pełna, dość obszerna galeria:
Zalipie

Zaliczone gminy (łącznie 930):
gręboszów, bolesław, olesno, mędrzechów, radgoszcz, wadowice górne, czermin, mielec wiejska i miejska, radomyśl wielki, żyraków, czarna, pilzno